اول داماش بعد پرسپولیس

اول داماش بعد پرسپولیس




 

 


اول داماش بعد پرسپولیس


تاریخ : چهارشنبه ،
8 شهریور 1391

مديرعامل باشگاه داماش گيلان با اشاره به اينکه تيم اولش داماش بوده و تيم دومش پرسپوليس، در مورد وضعيت کادرفني اين تيم گفت: اگر مربي تيم نتواند در 5 بازي 7 امتياز بگيرد، آن را تحمل نمي‌کنم.


امير عابديني پس از انتخابش به عنوان مديرعامل باشگاه داماش از سوي هيات مديره جديد اين باشگاه از تلاش و عامل همه مسئولان استان گيلان براي حل مشکلات مالي تيم و باشگاه تشکر و قدرداني کرد.

وي که پس از نشست هيات مديره با رسانه‌هاي سخن مي‌گفت، اضافه کرد: روز اول که قصد داشتم تيم را ببندم، به بازيکنان گفتم از پول خبري نيست و کساني که فکر مي‌کنند پس از عقد قرارداد، پولي را دريافت مي‌‍کنند، اشتباه کرده‌اند. اما وقتي بازيکنان با اين شرايط حاضر به عقد قرارداد با داماش شدند، عرق و تعصب‌شان را به اين تيم نشان دادند.

مديرعامل باشگاه داماش اضافه کرد: در زمان نقل و انتقالات و در حاليکه مشکلات مالي بسياري داشتم، سه تيم را با بي‌پولي بستم. تيم‌هاي ليگ برتري داماش و گهر و تيم دسته اول پارسه که خوشبختانه بازيکنان و کادر فني اين تيم‌ها مردانگي کردند و حاضر شدند در اين شرايط با تيم ما قرارداد امضا کنند.

وي با اشاره به اينکه در اين فصل در نظر داريم تيم فوتسال بانوان و احتمالا تيم فوتبال ساحلي را تحت پوشش قرار دهيم، خاطرنشان کرد: البته در مورد تيم‌هاي ديگر هم هيئت مديره برنامه‌‎اي را نوشته است ولي در اين فصل در رشته‌ ديگري تيم‌‍داري نمي‌کنيم. ضمن اينکه اولويت ما سرمايه‌گذاري در واليبال، بستکتبال، و کاراته است زيرا در دوره‌اي که به خاطر مشکلات مالي، اين سه رشته را تعطيلي کرديم، به نوعي به علاقمندان اين رشته‌ها در ورزش شهر و استان بدهکاري داريم.

"يکي از روزنامه‌ها در مطلبي به نشست عابديني و هرندي اشاره کرده بود که او خطاب به سرمربي داماش اعلام کرد اگر در بازي با ملوان ببازي، اخراج مي‌شود و هرندي هم عنوان کرده است اگر ببرم يا مساوي کنم، استعفا مي‌دهم." امير عابديني که تصور مي‌کرد هرندي در مصاحبه‌اش اين مطلب را عنوان کرده است، گفت: قطعا هرندي بعد از بازي اخراج مي‌شود.

البته با توضيح خبرنگاران که اين مطلب در روزنامه‌ها نوشته شده و صحبت‌هاي هرندي نيست، وي اظهار داشت: پس اين مسئله(اخراج هرندي بعد از بازي با ملوان) کنسل مي‌شود. من اميد را بيش از شما دوست دارم زيرا در زمان بي‌پولي و مشکلات مالي با ما قرارداد بست. وي مردانگي را نشان داد، به همين دليل از ايشان حمايت مي‌کنم.

مديرعامل باشگاه داماش با اشاره به اينکه اعضاي هيات مديره دستش را باز گذاشته‌اند تا براي تقويت تيم بازيکنان جديدي را جذب کند، تصريح کرد: من از هر مربي که هدايت تيم را برعهده مي‌گيرد مي‌خواهم که در 5 بازي 7 امتياز بگيرد زيرا در فصل جاري که 4 تيم سقوط مي‌کند، تيم براي بقا بايد 40 امتياز بگيرد. روز اول هم در قرارداد مربيان اين مسئله نوشته شده و در صورتيکه او نتواند در 5 بازي 7 امتياز بگيرد، نمي‌توانم او را تحمل کنم.

وي در مورد علاقه‌اش به تيم پرسپوليس ادامه داد: تيم اول من داماش است و تيم دوم پرسپوليس. هيچکس نمي‌تواند در خصوص علاقه من به پرسپوليس گله کند زيرا 9 سال از بهترين سال‌هاي عمرم را در اين تيم بودم. اشک‌ها، لبخندها و خاطرات زيادي با پرسپوليس دارم و به اين راحتي نمي‌توانم آن خاطرات را فراموش کنم.

عابديني در بخش ديگري از اين گفتگو در خصوص دربي استان گيلان هم تاکيد کرد: از هواداران تيم داماش مي‌خواهم به مردم و هواداران انزلي فحاشي نکنند، ضمن اينکه در اين هفته هم با يکسري کارهاي فرهنگي سعي کرديم شرايط را براي برگزاري هرچه بهتر اين بازي فراهم کنيم.

وي همچنين به موضوع جالبي هم اشاره کرد: پيش از اين مسابقه، فشارهاي زيادي بود که داوري را براي اين بازي انتخاب کنند که فصل پيش در جريان بازي ملوان و داماش صحبت‌هايش لبخواني شده بود که اعلام کرده به علت فحاشي تماشاگران ملوان، خطا نمي‌گيرند. البته قرار بود وي را دوباره براي قضاوت اين بازي انتخاب کنند اما من زير بار نرفتم و درخواست کردم داوري ديگري را انتخاب کنند که در نهايت يدالله جهانبازي به عنوان داور اين مسابقه انتخاب شد.

مديرعامل باشگاه داماش همچنين اظهار داشت: متاسفانه افرادي در فدراسيون فوتبال در اين هفته فشار بسياري به هيات فوتبال استان آوردند که اين بازي در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود. من هم دليل اين فشارها را نمي‌دانم که خوشبختانه با مقاومت مسئولان هيات فوتبال و بنده اين اتفاق نيفتاد.

وي در مورد مشکلات ورزشگاه عضدي هم اذعان داشت: قرار است پروتکلي بين شهرداري شهر رشت، وزارت ورزش و جوانان و باشگاه داماش امضا شود که ضمن تغيير کاربري ورزشگاه عضدي، در حواشي شهر(15 کيلومتري) يک ورزشگاه 40 هزار نفري را براي ميزباني مسابقات داماش احداث کنيم.

عابديني در پايان از اعلام آمادگي باشگاه داماش براي حل مشکلات ورزشگاه سردار جنگل و آماده کردن آن براي برگزاري مسابقات خبر داد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل